úterý 25. srpna 2009

První dny v Americe


8-23-25_09-first days in America



Odlet z ČR 23.8. 7:00 ufff...let byl supr trupr jen hoďku do Amsterdamu kde mě pořádně prošacovali a zjistili co jsem zač:).. a pak už let Amsterdam to Seattle vše bylo ok až na ztracený kufr, ale ten mi dodali hned další den takže pohodka. Na letišti mě čekal uvítací výbor s českou vlajkou- můj officer Bill, moje counselorky Cathy a Dee a moji první host rodiče - bylo to skvělé přivítání.

Včera (pondělí) mě Bill vzal na výlet do Seattlu na jeho lodi a byl to naprosto neuvěřitelný výlet!! Krásné počasí .. po cestě jsme na vodě potkali Sea lions to jsou takoví větší lachtani a pak ještě lachtaní maminku s miminkem- umíte si představit jak jsem z toho byla JÁ nadšená :D Seattle je ÚÚÚÚŽASNÉÉÉ město je to takový " americký Monmartre" aspoň downtown kde jsme byli my... Bill mě vzal do Pike Place market- to je trh se vším, ale nejlepší jsou zde čerstvé ryby (které ti hází nad hlavou) a všemožné mořské potvůrky:)) pak jsme šli na sushi a to bylo JUST DELICIOUS :). Zpátky jsme objeli celý Black island a viděli nádhernou přírodu, domy a pobřeží.. asi nejkrásnější místo co jsem zatím viděla. Jídlo je tu úžasné -aspoň u Billa kde jíme krevety a děláme barbecue.

Dnes (úterý) jsem byla na první Rotary schůzce a všichni mi na přivítání dali kytku a nějaké odznaky na sako byla jsem moc potěšená a překvapená.. pak  jsem měla krátké představení o sobě a poděkování, že zde můžu být a do MIKROFONU, ale přežila jsem takže vše ok:D. Pak jsme byli zařídit věci do mé budoucí školy, která je O B R O V S K Á první týden bude zajímavý:)) Ale předměty mám fajn takže se vše nějak zvládne. Dnes jsem dostala od své budoucí první host mamky deník na zapisování zážitků s fotkou z letadla a moc mě to potěšilo.

Jinak BILL IS CRAZY :D on to o sobě říká sám a všichni o něm:D ale je vážně skvělý a pořád se s ním člověk musí smát a taky cokoliv potřebuji on mi pomůže . Takže díky za Billa .

7 komentářů:

  1. To je pro nás radostné počtení. Jen houšť a větší kapky. T+M

    OdpovědětVymazat
  2. hehe, supr trupr, taky se tesim na dalsi prispevky, budu oddany ctenar, hehe

    OdpovědětVymazat
  3. Hola, řadím se již tímto k pravidelným čtenářům... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za účast:D

    jinak nešly otevřít fotky a teď už jdou tak na ten nápis FOTKY jen klikněte

    OdpovědětVymazat
  5. Baru úžasný,krásný fotky, jsem ráda, že jsi v pohodě, vypadáš tam šťastně, tak ať máš takové zážitky celý rok,budu tvým pravidelným čtenářem,
    pa erika

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj Baru-otevrela jsem sama, nasla jsem sama, snad ti dojde i moje psaní-jen tak dal same bezva zpravy, hned se to tu bez tebe lepe snasi, ale nikdo si v noci nevari testoviny...mtr mam.

    OdpovědětVymazat
  7. mamiii supr trupr!!!mas velkou pochvalu:))))
    nj tady si testoviny taky nevarim protoze jsem vzdy vecer tak unavena ze jsem rada ze muzu spat:Dzitra zas vstavam pred sestou jdeme do jineho klubu bill se semnou chlubi:D:D

    OdpovědětVymazat