sobota 29. srpna 2009

RODEO a cukrová vata


8-28_09-rodeo
28.8. pátek- dnes ráno jsem byla s Billem v tom Rotary clubu v sousedním městě. Je to mnohem větší klub, ale jsou tu moc milí lidé a já měla opět proslov:D. Jejich exchange měl nějaký problém tak nedojel, takže mě asi pár lidí vezme na výlet i z tohoto klubu což je supr asi na ně moje neustávající usmívání udělalo dojem:D:D.Večer mě vzaly moje budoucí host sestry na Rodeo a to byla fakt zábava, pro ně je to náplň léta je to po celé Americe... hodně lidí mělo kovbojské klobouky a boty a zpívala se hymna prostě velká show. Pak jsme šli na kolotoč,dala jsem si svůj první americký hamburger (který mě ovšem nenadchl jsem spíš na to sea foods:)) a pak cukrovou vatu.Byl to supr večer dobře jsem se bavila. A samozřejmě jsem od Billa měla večerku takže jsme to do těch jedenácti taktak stihli-vzdálenosti jsou tu vážně jiné než v ČR . Bill už čekal ve dveřích s větou "HI ANGEL" :)) On je prostě nejlepší officer ever :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat