čtvrtek 27. srpna 2009

SUNRISE


26.8.-sunrise & 27.8. bridge
 26.8. středa- brzo brzo brzo ráno jsme s Billem vyrazili tentokrát do West Seattlu na trajektu, abychom hlídali jeho vnuka Johna. Po cestě byl na trajektu naaaaaaaaaaaaaádherný východ slunce- byla jsem jak v Grey´s anatomy(Chirurgové) když se Derek plavil do Seattlu do práce aaah- a já byla samozřejmě venku(jediná:D) abych si ho pořádně užila- byl to doopravdy neopakovatelný moment-trajekt jel ..kolem mě voda a zelené ostrovy a přede mnou vycházející slunce všem vřele doporučuji :))). Billův syn bydlí v krásné části Seattlu-rodinné domy,předzahrádky,vily a krásná auta. John je moc roztomilé roční miminko s modrýma očima a taky dost vtipné. Také jsem měla ten den první Starbucks v Seattlu- což je povinnost, protože Seattle je město Starbucksů- a dokonce mi to kafe dali zadarmo, protože jsem přece z České republiky:D!

27.8.čtvrtek- ráno jsme jeli na snídani k nějakým Billovým známým, kteří mají pozemek s lesem...:Dbyla to fajn návštěva a pak mě vzala Taylor- holka, která bude ve stejném ročníku jak já a je sousedka Billa- do školy, abych trochu věděla kde co je - teď jsem ještě víc zmatená, ale nevadí:Dje to škola jak 5 AG dohromady:D
Potom mě Bill vzal lodí podívat se na most Tacoma-Port Orchard, protože ví, že se mi mooc líbí je to most jak v San Francisku fakt nádherný . Potom večeře a koncert v podání někoho kdo imitoval Elvise...
Dnes mi Bill řekl , že jsem jejich nejlepší exchange co měli a to měli několik desítek výměnných studentů takže mě to moooc potěšilo- řekl mi k tomu ještě víc pěkných věcí, ale to tu nebudu rozepisovat.

Have a nice day Barča

2 komentáře:

  1. To chápeme, že se Tebou chlubí, my také.
    A deník je skvělý, těšíme se na další pokračování. T+M

    OdpovědětVymazat
  2. No samozrejme ze jsi nejlepsi! A to nevi, ze jeste za 20 let bude nejakemu chudakovi vyjukanemu echxangovi rikat "Joooo to kdyz jsme tady meli Baru z Czech Republic...to byly casy" :-))) (sobice)

    OdpovědětVymazat