úterý 10. listopadu 2009

"Prázdninování u Billa a Barb"

5.-9.11.




Víkend u Billa a Barb

">
Od čtvrtečního večera do pondělního rána jsem byla u Billa a Barb, protože Susan a Scott jeli na oslavu jejich vnučky. No a měla jsem se FÁMFÁROVĚ :-P. Bill mi chystal snídaně, obědy, svačinky, večeře... pěkně mi topil, aby mi nebyla zima... a s Barb jsme každý den shlédli tak dva romantické filmy, prostě perfektní relax víkend. V sobotu večer jsem ještě zajela s Marian a Sam na školní divadelní představení Henry the Fifth, které bylo celé v Shakespearovském znění, takže jsem rozuměla víceméně nic, ale uklidnilo mě, že zbytek hlediště na tom bylo podobně:D.. a byla sranda je imitovat, když už nic jiného :D.
O víkendu se ještě zastavil Willie ( syn od Billa) s Johnem a Barb upekla krocana, aby mě trochu už uvedla do "Thanksgiving" nálady :D.

1 komentář: