pátek 27. listopadu 2009

Thanksgiving a rodina číslo 2 !

Thanksgiving">

Tak ten minulý týden jsem se ještě tak nějak vzpamatovávala z Californie a než jsem se nadála tak se přiblížilo datum 26.11. a s ním THANKGSGIVING. V úterý přijela Jackie ( dcera Susan a Scotta), která teď žije v Norsku a také Jake (syn) s manželkou Kate a dcerou Alyiah. Všichni jsou ohrokně milý a bylo super je poznat. Každopádně ve čtvrtek přišel ten den, na který se všichni tak těšili- zaprvé, protože jsou dva dny volné a zadruhé, protože se celý den jen jí :D. Samozřejmě jsem se vyptávala na všechny ty tradice a historky o těch "prvních Američanech" a dozvěděla jsem se, že to možná vůbec není tak, jak se to tady všichni učí ve škole, ale že to zavedl Abraham Lincoln. Tak nevím co si mám myslet, ale závěr jsem si udělala takový, že se sejde a objede celá rodina a jí se a veselí! Ráno jsme měli velkou snídani, pak chlapi sledují fotbal, potom jsme jeli na oběd k Scottové mamince- první krocan a po stráveném odpoledni na večeři k Susaninému otci- druhý krocan. A poté už jen v bězvědomí z přejezení upadli do postele.... VOILÁ THANKSGIVING :D.


Další novinka je, že dnes 28.11. jsem se přestěhovala do mé druhé rodiny. Trochu Vám ji představím. Jestli si vzpomínáte, tak jsem často s Marian, tak to je moje nová host sestra a mám ještě jednu, ale ta je na college (far far away:)), takže s tou se potkám až na vánoce a mám teď její pokoj. Rodiče jsou moc milí a máme normální vařené a společné večeře- JUPÍ JOU! :D Mají dva psy Savannu- retriever a Martyho- nějaka směska. Pokojíček mám malý, ale pěkný a vše se mi tu naštěstí i semnou vlezlo :D. Nafotím nějaké fotky, abyste si udělali představu o tom kde teď pobývám :).

Moje nová adresa : 2552 Alaska Ave E, Port Orchard WA 98366

Žádné komentáře:

Okomentovat