středa 9. prosince 2009

Mnoho se toho událo mílí rozmilí

Hohohoooo :D:D
Od mých posledních záznamů zde se toho událo mnoho a mnoho, takže jsem nestíhala psat a pokusím se to dohnat a co nejdříve dodat i fotky :).




New home

">
U nové rodiny jsem šťastná přešťastná a hlavně protože tu mám Marian. Už předtím to byla moje nejlepší kamarádka tady, ale tím, že jsme teď ségry se to ještě zlepšilo a je to fakt parááda. Díváme se na filmy, když je pěkně jdem se projít dolů na pláž, která je jen pět minut chůze z domu a je tam úúžasný výhled na Seattle a Mt. Rainier. Rodiče jsou taky moc fajn, taťka je takový " vtipálek pod vousy" a skvěle vaří a mamka je moc milá a hodná a skvěle peče :D, takže perfektní systém.

Minulý čtvrtek jsem byla s Billem "cut the christmas tree". Jeli jsme na farmu s vánočními stromky, kde jsme si vybrali náš stromek - já jsem ho vybrala a pak jsme ho uřízli -Bill ho uřízl :D . Každopádně byl krásný den a Bill se mě ptá : "Jakým směrem myslíš, že bude ten strom padat?", řekla jsem mu svůj názor a on na to : "taky si myslím, jen vážně nechci mít ten strom na sobě"....:D:Da co myslíte, že se stalo?:D Bill řeže strom a přímo na něj- a nebojte přežil a já jsem se mohla uchlámat :D no největší zážitek pro mě- TO JE ASPOŇ POŘÁDNÝ DUCH VÁNOC NO NE? :D





Port Angeles a Victoria BC

">
A teď přichází největší zážitek týdne- Port Angeles a KAAANADAAA :D. Marian měla v plánu jet do Victorie BC v sobotu na rebound (studenti, kteří absolvovali exchange) meeting a tak jsme se i s mojí host mamkou připojily a udělaly si úžasný výlet. V pátek hned po škole jsme se vydali do Port Angeles (pro faboušky Stmívání :)), kde jsme všude viděli cedule na Forks. Cesta trvala dvě až tři hodiny a jak jsme dorazili, tak jsme se ubytovali a vyrazili na večeři. Zašli jsme si na super asijské jídlo a já se dozvěděla nějaké ty rodinné pikantnosti :D. Pak jsme šli spát, protože ráno jsme vstávali velmi velmi brzy na trajekt do Victorie. Každopádně to stálo za to, protože bylo nádherné počasí a nádherný východ slunce. Kolem Port Angeles jsou úžasné hory, nad kterými se doopravdy tají dech. A stále si stojím na svém, že trajekty jsou super zážitek a hlavně při krásném počasí a východu slunce! Na trajektu jsem se potkala s Becky Fontaine - moje officerka pro celý distrikt a ta byla nejšťastnější, že mě vidí! Hned mě všem představovala a říkala jak je šťastná, že mě má zrovna ona:D a k tomu pak Marian dodala, že nikdy nepotkala nikoho, koho by rotariáni tak zbožňovali jak mě :D:D. Dobře konec sebechvály...jen aby jste věděli jak si tu stojím:D. Cesta trajektem utekla neskutečně rychle a tramtarataaaa VICTORIA úúúúúúúúúžasnáá Victoria! Myslím, že jsem z ní byla tak nadšená, protože zaprvé jsme měli neskutečně krásné počasí a zadruhé je trochu víc evropská a taky to, že jsem byla celý den s Rolfem - exchange z Norska a mohla jsem být s někým z mé milované exchange skupiny. Victoria má moc pěkné historické budovy například Parliament building a ty nejúžasnější obchody! Koupila jsem si červený dokonalý kabátek slevněný z 80 dolarů na 35 a je v něm teploučko, takže se mi teď nááramně hodí. Taky je tu spoustu čokoládových obchůdků, což jak jsem zjistila je pro Victorii typické a pochutnala jsem si na marshmelou v čokoládě a musím říct, že je to NESKUTEČNĚ DOBRÉ!! Victorií se dá jen procházek a už to je zážitek, protože jsou zde pouliční umělci a hlavně teď o vánocích to tam žije a potkali jsme i skupinku, která zpívala koledy-NO PITORESKNÍ :D. Sice jsme ve Victorii měli jen 5 hodin, ale užila jsem si to naplno... a pak naprosto vyčerpaně trajektem zpět do Port Angeles a domů.


Řezání stromku, Evan´s christmas party a naše americká mise do dvd půjčovny :D">
Další den v neděli jsem byla pozvaná na Billovu vánoční rodinnou párty. Měla jsem za úkol donést něco na "Elephant gift". To je tady tradiční vánoční hra- každý přinese nějaký dárek bez popisku pro koho je, a pak se losují čísla a vybírá se. Já jsem si odnesla čepičku a rukavice, takže spokojenost největší :-). Bylo to super- měli jsme lasagne a poté vánoční cukroví a taky jsem zas poznala víc členů Evan´s rodiny, kteří jsou všichni úžasně milí.

Tento týden jsem měnila z prvního trimestru do druhého, takže zas celé to bláznovstí kolem nových přemětů a lidí, ale snažím se přežít :D.
Je tu KOSA JAKO Z NOSA :D. Když jsem se to snažila převést na celsium vyšlo mi -10, takže si umíte představit jak mrznu, ale nějakým zázrakem už druhý týden vůbec neprší, ale svítí sluníčko.

Včera byla Rotariánská vánoční párty, kde jsem zas měla za úkol mít menší proslov a mé osobě a mém dosavadním stráveném čase. Už jsem uplný profík s mikrofonem za ty tři měsíce fakt že jo :D. A taky jsem si poprvé v životě popovídala se Santou a vyfotili mě s ním- NO ZÁŽITEK, ale nebojte na Ježíška jsem rozhodně ROZHODNĚ nezanevřela!

Ještě jedna poznámka- dnes jsme udělali s Marian velkou misi do DVD půjčovny v teplákách jako správní amíci (na pyžamo ještě fakt nemáme- což je tu naprosto normální):D. Zdokumentovali jsme to fotkou tak se pak můžete pokochat na picasse. No bylo to žůůžo dobrodrůůžo.

Omlouvám se za možné chyby a překlepy, protože už teď upadám do delíria...

Žádné komentáře:

Okomentovat