úterý 29. prosince 2009

S Hutchinsnovými a Zoo Lights s host rodinou">


23.12.
4 MĚSÍCE !!! hohohooo toto ale utíká že? panečku :D
V den mého čtyřměsíčního výročí jsem měla nabitý program... odpoledne jsem byla s Hutchinsnovými, kteří mi dali vánoční dárek mikinu Cougars, což je fotbalový tým jedné stěžejní univerzity tady ve státě Washington a protivník druhé, která ma Huskies a to je zas Billova odnož :D... no mám tu s tím spoustu srandy:D... pak jsme jeli do Gig Harboru do kina na 3D Avatar film a bylo to supeeeeeeeer a do čínské restaurace, kde jsem se pěkně přejedla..

Večer jsme s host rodinkou vyrazili do Tacomy na ZOO Lights, což je tady taková vánoční tradice. Tady tahle Zoo je jediná, která to zde pořádá a je to o tom, že jsou všude světýlka, výzdoba, zvířata ze světýlek a opravdová zvířátka jsme viděli jen v akvárku :D. Ale líbilo se mi a pobavilo jak udělali i světelný Narrows bridge a Mt.Rainier. Pro ty co mají rádi vánoční světla vyražte do Zoo v Tacomě :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat