sobota 12. prosince 2009

The NUTCRACKER

12.12. - cool datum že? :D:Ddobře to bylo jen tak na okraj ehm...
Dneska jsem jela s jedním rotariánem Jeffem a jeho rodinou- manželka Terry a dcery Sarah a Riannah -do Seattlu na balet a to na Louskáčka. A bylo to naprosto NÁDHERNÉ! Celé představení jsem byla nahnutá dopředu a uplně jsem to hltala.. krásná scéna a kostýmy a ten tanec...aaaaaaah.. tančily v tom i děti, které byly naprosto úžasné a bez jediné chyby odtančily vše- teda já amatér jsem si žádné chyby nevšimla :-). Bylo to prostě KOUZELNÉ a naprosto dokonalé do této vánoční atmosféry. Pak jsme jeli do Tacomy na večeři do super asijské restaurace, kde jsme měli před námi vlatního kuchaře, který dělal uplná kouzla a pak jsme se přeplnění odkulili do auta:D. Jinak celá rodina je moc milá a dozvěděla jsem se, že mě chtěli být moje třetí host rodina, ale tak nedá se nic dělat Bill mě nepustí:D:D.

Žádné komentáře:

Okomentovat