středa 23. prosince 2009

Barča a strom :D

Věřte nebo ne JÁ jsem uřezala strom. Jestli se ptáte jak k nečemu takovému mohlo dojít, tak vám to hned povím :D. Vydali jsme se s mojí host rodinou najít na farmu stromečků náš perfektní vánoční strom. Po půlhodinovém rozmýšlení a přecházení sem a tam jsme se konečně rozhodli, můj host taťka jej nařízl a zeptal se mě jestli to chci zkusit... no samozřejmě jsem se nenechala zahanbit a odvážně jsem poklekla:D... a šlo mi to jak po másle, byla jsem tak v šoku, že mi to jde, že jsem se ani nenadála a strom byl uřezaný:D.. jsem na sebe náležitě hrdá.. nojo české děvče se jen tak nezapře!:D


Christmas time

Další událost, která stojí za zmínku, byla Rotary akce balení dárků pro chudé rodiny. Konalo se to na hasičské základně a bylo to překvapivě dobré. Potkala jsem se tam s Rotariány a dokonce s jednou kamarádkou ze školy.

1 komentář: