úterý 29. prosince 2009

První lyžovačka juchůů

Crystal mountain první lyžovačka">

27.12.-28.12. Hutchinsonovi mě pozvali ať za němi přijedu na hory a ať vezmu klidně i Marian. Mají chatu dvacet minut od Crystal mountain, kde je moc dobrá lyžovačka. Tak nás tam v neděli Bill zavezl, abychom si mohli zajezdit a pak přespat u Hutchinsonových a další den lyžovat s němi. Každopádně Marian snowboarduje a zjistila, že potřebuje instruktora, tak jsem si dvě hoďky jezdila sama a pilovala styl :D. Poté nás vyzvedl Ron a jeli jsme i za celou rodinkou. Mají krásnou chatičku v lese, kde jsme se měli moc dobře. Seděli jsme u krbu, jedli, pili a pak se dívali na Narnii. Ráno jsme vyrazili s klukama (Ronem a Klaytonem) na Crystal. Marian měla zas instruktora a já tentokrát (ne už sama) jsem vyrazila s klukama na ty pořádné sjezdovky. Vyjeli jsme až na vrchol a tam byl naaaaaaaaadherný výhled na Mt.Rainier a celé pohoří, fakt krása. Uplně jsme se zničili, jezdili jsme jak draci, ale bylo to super. Byla jsem nejšťastnější, že si můžu zajezdit a bylo to parááádnííí.

Žádné komentáře:

Okomentovat