čtvrtek 5. listopadu 2009

HALLOWEEN

HALLOWEEN & U.S. Navy ship">


Na programu týdne : HALLOWEEN :-)

No umíte si to představit OBROVSKÁ UDÁLOST TADY :D. Všude oranžová výzdoba, obchody plné halloweenských sladkostí, šílení kolem kostýmů.. ale musím uznat, že to na mě udělalo dojem... myslím, že je super, že mají něco takového mezi létem a vánocemi taky bych to v Česku brala :-). Nejroztomilejší byly děti, které obcházely domy pro sladkosti.. akorát jsem nestíhala, takže mám jen jednu velmi nekvalitní fotku nějaké holčičky včelky nebo něco takového :D.

Já jsem se taky zůčastnila Halloweenského veselí ..samozřejmě! Ve čtvrtek jsem byla u Billa na večeři a vydlabávali jsme spolu díně :-P vyřezala jsem si slečnu díni s mašličkou je prostě neodolatelná :D.
V pátek jsem šla se Susan a Scottem na večeři k sousedům - Jill a Steve.
Sobota byla šílená ráno mě Bill vyzvedl a jeli jsme na VYJÍMEČNOU exkurzi NAVY SHIP ( armádní loď), které jsou dnes už jen 4 na světě stejného typu a není to jen tak se na ně dostat, nás tam protáhl jeden chlápek z Rotary. Bylo krásné počasí, prošli jsme se po lodi, vyfotila jsem se s kapitánem :D a pak jsem s Andreou CH. zajela jen na rychlé nákupy a koupila si "malé černé" za patnáct dolarů no nekup to :D. A pak jsem pádila domů, tak tak jsem si stihla nachystat věci a už se pro mě stavovala Mariam a vyrazili jsme k ní domů nachystat se na Halloweenskou párty :-). Koupila jsem si růžovou paruku a byla Charlotte z Lost in translation ( Ztraceno v překladu) myslím, že je to pro moji situaci tady docela výstižné :D. Párty měla kamarádka Christine z mojí Government class, která mě pozvala :-). Užila jsem si to moc moc. Poznala jsem nové lidi, takže je opět víc jedinců s kterými se zdravím ve škole.
Takže jak vidíte Halloween jsem si užila a je mi fakt celkem líto, že není u nás a že jsem přišla jako malá o všechny ty převleky berušek a princezen :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat