pátek 30. října 2009

Spirit week & Homecoming- football and dancing :-)

Spirit & Homecoming week">

Omlouvám se, že píšu s týdenním zpožděním jsem holt vytížené děvče :D .

Týden 19.-25.10

Tento týden jsme ve škole měli Spirit- Homecoming týden. To znamená, že jsme každý den měli nějaký DRESS CODE. V pondělí byl "college day" toho jsem se neúčastnila, protože nemám žádnou mikinu ani triko s tímto námětem.
V úterý byly barvy- když jsi zadaný-červená, single- zelená (můj případ:D) a když flirtuješ tak žlutá.
Středa "Dig Pink Day" -takže byla půlka školy růžová včetně mě...no bláznivá Amerika :D.
Čtvrtek "Den pro úspěch" a pátek "barvy školy". Byla to celkem sranda a bavilo mě se toho účastnit.
Ve čtvrtek odpoledne jsme si ještě se Sam a Erin udělali "holčičí odpoledne" hodně jídla a romantické filmy. Byly jsme u Sam,která má u domu jezero a šlapadlo a saunu no paráááda:D.
V pátek jsem se opet zúčastnila fotbalu a byla to zábava fandila jsem "ostošest" potkala se s kamarády a udělala si zase nějaké nové:-).
AAAA sobota Homecoming dancing. Pro ně je to velká událost, ale je to jen diskotéka akorát v šatech na ples... Byla jsem celý den s Mariam. Nejdřív jsme se chystali, poté jeli i s ostaními kamarády na večeři a pak do školy na tu velkou událost, kde jsme si dvě hodiny zatančili a jeli zase domů, kde jsme si s Mariam daly zmrzlinu a film- spokojenost :D.

-jinak fotky jsou tentokrát foceny kompaktem, takže menší kvalita :-P

Žádné komentáře:

Okomentovat