pátek 16. října 2009

Podzim v Seattlu s Andreou

Skvělý den v Seattlu s Andreou">

9.10. Po škole mě vyzvedla Andrea a v náádherném dnu jsme vyrazili na trajekt do Seattlu. Začal podzim, takže krásně zbarvené stromy- dominantní červená. Nejdřív jsme šli za cílem a to běžecké boty . Koupila jsem si Nike a jsou jak papučky, vážně nejpohodlnější boty jaké jsem kdy měla. Pak i v nových střevíčkách jsme se šli projít do parku kolem Green lake v North Seattlu. Opět mě Seattle přesvědčil, že je to neuvěřitelné město, ty domy aaah ty stromy aah... předzahrádky... Po hodinové procházce mě Andrea vzala do University village, což je skvělá area s obchůdky, kavárnami, restauracemi má to také hodně své kouzlo rozhodně pro všechny zastánkyně těchto požitků :-P . Na večeři jsme si zašli do Thai restaurace a já měla mňam mňam thajské nudle s masem a nějakou směsí. Pak už bylo zas devět večer.. nechápu kam ten čas letí tak rychle :-). Přespala jsem u Andrei a Dennyho s neuvěřitelným výhledem na Seattle...

JUST PERFECT DAY :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat