neděle 4. října 2009

Golf with Rotary- funny day :D


Golf with Rotary- funny day :D

Pondělí 28.9. Ve škole jsem si opět pospala ve Francouzštině, v Psychologii jsem se i něco dozvěděla- je to dobrá třída a celkem hodná učitelka a keramika byla super to je moje nejoblibenější class ever :-) . Takže jsem přišla do této hodiny a Mr. Tampa (učitel) si mě zavolal a dal mi výstřižek z novin - JÁ A V NOVINÁCH NO KONEC TOTO !! A večer jsem měla jako každé ponělí tančení, které je bezkonkurenční a skvěle jsem si pokecala s holkama.

Úterý 29.9. V úterý jsem nešla do školy, ale s Rotary na golf. Byla jsem v týmu s Ronem Hutchinsonem, Cathy (moje counselorka) a Bradem... prostě nejlepší tým. Byla to sranda - to si ani neumíte představit :D. Jezdili jsme v těch golfových vozítkách mezi jednotlivými stanovišti a je to fakt krásné místo- ty trávníčky a stromy. Zdá se to lehké, ale strefit se do toho míčku není jen tak s pořádným švihem. Ale s jaždou jamkou jsem byla lepší a lepší a poslední míček jsem měla nejlepší já CHACHÁ :D! Taky bylo super, že jsem se víc poznala s Cathy, protože je moje counselorka.
Po golfu jsem jela s Ronem k nim domů a tam jsem se potkala s Shawn a dětmi. Opět jsme pekli čokoládové sušenky a na večeři měli kebab - mňam.

Žádné komentáře:

Okomentovat