pondělí 28. září 2009

Port Gamble OLD MILL DAYS


Port Gamble OLD MILL DAYS

27.9. V neděli jsem se ráno vyspinkala dorůžova a odpoledne jsem s host rodiči jela na výlet do městečka Port Gamble, kde měli ten den akci "Old Mill Days". Byly tam nějaké stánky, atrakce a pro mě asi nejzajímavější vyřezávání dřeva motorovou pilou. Vážně s tím ti chlapíci řádili a kouzlili... můj obdiv. Jinak to městečko bylo jak Stars Hollow z Gilmorových děvčat (pro fanoušky tohohle seriálu :D). Také jsme věděli, že zde bude mít stánek Rotary tak jsme se tam stavili. Až jsem všem řekla, že jsem exchange z ČR, tak jeden chlapík vykřikl :" Já mám ženu ze Slovenska počkej!" a přivedl ji. Tak jsem si aspoň zas poplkala česky. Ona celá nadšená...Snad už jen jak je ta Amerika malá, že? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat