pátek 18. září 2009

HOLKA NA ROZTRHÁNÍ aneb já :D

uffff takže byl to velmi busy busy (plný) víkend a týden...


12-17.9. Downtown Gig Harbr, Faryside dinner, Americký fotbal v Seattlu, Stephanie Cox


12.9. sobota- v sobotu jsem s mojimi host rodiči jela do Gig Harboru na pohřeb tety od Susan---ale nebyl to ten smutný typ pohřbu (asi to zní divně), žila 98 let a všichni ji měli hrozně rádi.. bylo krásné počasí a vše v takovém poklidu- já jsem postávala opodál. Poté byl oběd v downtown a to je v Gig Harboru doopravdy malebné.. počasí perfektní, spousta malých obchůdků a galerií... a oběd byl naprosto vynikající!

Večer jsme šli na Faryside dinner což je večeře s pár rotariány.. taky to bylo moc dobré a mám další zajištěné výlety.. jen stačí zavtipkovat a zobou vám z ruky ... :D

13.9. neděle- MŮJ PRVNÍ AMERICKÝ FOTBAL a rovnou v Seattlu a fandění na Seahawks... teda musí se američanům nechat, že takové věci si vážně užívají se vším všudy... ještě před zápasem byly po celé čtvrti "před párty"-pivo, staeky a samozřejmě barvy týmu a trička... na fotbal mě vzal Chris a Monika Beckhamovi s jejich synem Bobbym a byla to sranda. Přijeli pro mě a hned mi dovezli tričko Seahawks takže jsem byla ta správná fanynka- no potěšilo mě to neskutečně.. byl nádherný den.. a my vyrazili trajektem do toho šílenství.. už jsem popsala před párty a my jsme šli na oběd na fish & chips... a pak ZÁPÁÁS .. když si vybrat jestli v Americe baseball nebo fotbal ROZHODNĚ FOTBAL, protože ikdyž nejste skalní fanoušek tak si to užijete, protože je to především show... všichni měli něco v barvách týmu- plus zelené třeba vlasy:D roztleskávačky hopkaly "ostošest" a do toho se křičelo a fandilo (a mě vysvětlovali pravidla:D) a pak uprostřed zápasu pauza a překvapení : vystoupí zpěvačka The Ting Tings no myslea jsem, že mě klepne  ne že bych ji až tak moc prožívala, ale nějaké ty její písničky si ráda poslechnu... no neskutečné co umějí udělat z "obyčejného" fotbalu.. každopádně jsem si to moc užila a byl to ryze americký zážitek!!

14.9. pondělí- škola a večer první trénink v tančení a joga... bylo to perfektní.. makačka, ale super!! Na tanec máme takovou mladnou nápaditou holku, takže je to moc fajn..

15.9.-16.9- čtení anglické knížky do PC English a příprava projektu do Government a celkové se zžívání se školou...
V keramice si mě velmi oblíbil učitel a uvádí mě jako zářný případ kulturně se vzdělávající Evropanky:D. Je to super hodina.. zatím jsme dělali hrnečky a já udělala jeden s takovou plastickou kytkou- no z toho byli všichni mimo.. prostě jsou tady trochu jiní:D...

17.9. čtvrtek- první testy- Government ehm ehm 4 otázky z 6.. no není to nejhroší, ale mohlo to být lepší, jenže já uplně neznám jejich vládní systém, takže tohle dohromady s angličtinou... trochu neporozumění, ale tak lepší než nic:D A test v PC English tam mám 7 z 8 což je mnohem lepší, takže jsem ráda, že mé první testy nedopadly katastrofálně snad to tak bude pokračovat...a po škole jsem měla sraz s klukem ze Slovenska, který je taky exchange na naší škole, ale přes nějaký jiný program a já jsem ho pokoušela najít týden v té šíleně velké škole a nakonec našel on mě:D. A bylo to dost vtipné, protože se nám pořád do češtiny(slovenštiny) pletla angličtina ale pořád !! :D Prostě jsem už uplně zdegenerovaná jak se snažím přemýšlet a mluvit v angličtině, ale naštěstí se to pak spravilo a už byla víceéně jen čeština...:D.

A VEČER jsem byla pozvaná k Billovi na večeři, že mu přijdou nějací hosté, s ktrými mě chce seznámit, ale neřekne mi kdo to je (typický Bill:D).. napekli jsme čokoládové sušenky a udělali moje oblíbené krevetové špagety a pak Bill začal nečo o Olympiádě atd,,, a pak z něj vypadlo, že na večeři přijde Stephanie Cox, která žije v Port Orchard a minulý rok na olympiádě v Pekingu vyhrála zlatou medaili v Soccru(fotbal) a že donese medaili, abych mohla vidět pravou zaltou medaili z olympiády... NO MYSLELA JSEM, ŽE MĚ KLEPNE!!! NEUVĚŘITELNÉ!!! Přišla i s manželem a je neuvěřitelně milá a sympatická ..a ještě k tomu mi donesla tričko a podepsala mi ho..a hlavně JSEM VIDĚLA A DRŽELA ZLATOU MEDAILI Z OLYMPIJSKÝCH HER... no úúúžasnéé...

No sami čtete jak jsem z toho všeho nadšená a plná zážitků... jsem tu čtvrtý týden a už jsem toho zažila jako bych tu byla půl roku.

1 komentář:

  1. strasne moc ti zavidim. kazdy den kontroluju, jestli jsi uz neco pripsala, protoze si kousek toho tvyho dobrodruza chci uzit i ja:) (tynka)

    OdpovědětVymazat