sobota 26. září 2009

...WICKED ... IMPROVE NIGHT..


W i c k e d ... Improve night

22.9. V úterý mě pozval jeden pár z Rotary ať s němi jedu do Seattlu na muzikál Wicked. Byla jsem nejvíc natěšená, protože je to hodně drahý muzikál a lístky na něj nejsou k sehnání. Nejdřív jsme zašli v Seattlu na večeři a bylo to MŇAM MŇAM  jako předkrm jsem měla mušle s thai chilli, pak pořádného steaka a nakonec borůvkový koláč... zní to jako ráj že? :D Po večeři jsme se vydali do divadla Paramount, které je vevnitř krásné a litovala jsem, že nemůžu fotit přímo uvnitř v sálu (tajně jsem udělala dvě fotky, ale jsou nic moc:D), kde nás přivítal nad podiem obrovský drak. Byli to přímo herci z NY brodwaye, kteří mají turné s tímto muzikálem a bylo to Ú Ž A S N É ! ! ! Efekty neuvěřitelné... jak už drakovo sršení dýmu a rudé oči, tak lítající čarodějnice ve vzduchu a ve vzduchu skákající zmutované opice... tanec a zpěv taky braly dech.. byla jsem celé představení jak kdybych byla účastníkem toho příběhu vevnitř a ne jen z povzdálí. Doopravdy mě to nadchlo !


25.9. Konečně pátek a stále krásné počasí. K večeru jsem šla s Lukášem (ten kamarád ze Slovenska) do školy na představení lidí, kteří chodí do drama class. Měli různé vtipné scénky a hry a byla to zábava a taky jsem si opět pokecala česky. Přemýšlím, že si dám další trimestr taky tuhle třídu může to být sranda.

Posílám americkou pusu Barča :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat