sobota 12. září 2009

"PERFECT DAY" with Hutchinson´s family


Perfect day with Hutchinson´s family

11.9. pátek- den začal školou... no takže ehm.. v hodině Government( něco jak naše ZSV) jsem byla celkem ztracená v překladu, ale zabodovala jsem tím, že jsem jediná věděla jaké jsou státy uvnitř Itálie :D bod pro mě... ale máme dělat nějaký projekt, který bude 50 procent z naší celkové známky a to nějak vůbec nerozumím o co jde... ale tak "to se nějak udělá" :D. Potom angličtina mě taky lehce zasáhla... každý týden musíme přečíst knížku v ANGLIČTINĚ a pak se z toho píše test a ještě k tomu ve staré britské angličtině...vtipné že ano? Ale tak to taky nějak zvládnu ..:D..

A pak následovalo úúúžasné odpoledne a večer s Hutchinsovými... jsou parádní rodinka.. měli jsme barbecue, pořád si povídali a pak se dívali na film. A navíc mají ten nejúžasnější dům s nejůžasnějším výhledem na Seattle a s pláží... Skvěle jsme si rozumněli, takže myslím, že toho spolu budem podnikat celkem hodně. A jestli jim umře do jara kočka (už je jako fakt hodně stará tak by mohla:D) tak budou moje třetí host rodina což bych byla nejšťastnější, ale ta kočkovitá potvora se furt drží a ne a ne umřít :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat