čtvrtek 10. září 2009

South Kitsap High school....

7.-10.9. - v pondělí se nic moc převratného nedělo, protože byl nějaký státní svátek, takže bylo vše zavřené... vybalila jsem si po exchange weekendu, podívala se na nějaký film ..prostě pohodka a klídek.

V úterý jsem se byla domluvit do Dance studia. Tanya (majitelka) je ohromně milá, takže myslím, že to bude super. Budu mívat tančení v pondělí. Potom jsem šla s Billem na večeři k jednomu rotariánovi , on i jeho manželka jsou super a ptali se mě na Česko a na Havla a na rozdíly mezi Moravou a Čechy... a vezmou mě do muzea historie v Seattlu a ještě jsem na cestu dostala balíček domácích čokoládových sušenek.. no báááječnéé .

STŘEDA - ŠKOLA... takže první den byl  celkem v pohodě. Ráno jsem šla s Taylor a jejími kamarádkami na snídani do palačinkárnny, tak jsem aspoň poznala nějaké nové lidi. A pak jsme měli všechny hodiny akorát v kratších úsecích. Každou hodinu mám  s jinými lidmi-jen pro informaci. Takže první den jsem přežila.

ČTVRTEK - překvapivě opět škola. Bála jsem se toho, že v té velké budově budu ztracená, ale to není problém, už i locker umím otevírat. Takže začlo to Biologií, v které je sice dobrý hodný učitel, ale látce jsem naprosto nerozuměla, protože prostě všechny ty odborné výrazy v angličtině neznám. Každopádně chci zítra zkusit změnit Biologii na Francouzštinu, možná by to byla lepší volba...
Psychologie byla v pohodě, to jsem celkem dávala i práci v hodině a ve dvojicích a i docela milí lidé.
A poslední byla Keramika. Tak dost mě pobavilo a překvapilo, že máme papíry a informace a budem v této hodině psát testy:D:D, ale taky samozřejmě něco vytvářet :-). Tady jsou také docela v pohodě lidi, jedna holka, která je nová tak se semnou hodně baví a je milá a mami a teto Eriko podržte se: VYPADÁ NAPROSTO JAK ALICE CULLENOVÁ, ale naprosto!! Už jen ten Edward chybí do party :D .

Takže po dvou dnech školy resumé- problém není, není to ani uplně super a ani úplně hrozné prostě takový střed... :-) navíc budu mít velmi rušný víkend (vtipné teď jsem si musela přeložit anglické slovíčko do češtiny, protože jsem si nemohla vzpomenout:D) takže to bude super.

No zítra si do školy vezmu jednu fidorku, aby mi dodala náladu a sílu. Zdar a sílu najdeš.... :-)

4 komentáře:

  1. krasne, krasne, čtu čtu čtu! (chrobák)

    OdpovědětVymazat
  2. At ziji sobice, hlavne ty (mentalne) na vysi:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. ty susenky ti zavidim. dostala jsem chut na americky susenky(sice nevim, jak chutnaji, ale zni to dobre:D ) koukam, ze skola se taky da. ja bych mela strach, ze jim nebudu rozumet, ale ja jsem jelitko a moje anglictina zni vic jako cinstina a slovni zasoba se vztahuje tak na deset slovicek:D (tynka)

    OdpovědětVymazat