úterý 1. září 2009

První host rodina

31.8. pondělí- tak balení od Billa k Susan&Scottovi Veach... Bill mi na cestu jestě napekl oblíbené čokoládové sušenky:D:Da pak jsme šli ještě na návštěvu k Andree- je taky v Rotary a moc milá, mají nádherný dům a výhled na Seattle-bomba! A kdybych neměla tu blbou alergii na kočky tak by byli jednou z mojich host rodin ..škoda no:( ale asi mě vezmou v zimě lyžovat takže jupíí a navíc Andrea si vzala moje číslo a mail a že spolu semtam něco podnikem tak jsem moc ráda.
Pak rozloučení s Billem a Barb- bylo to smutný, protože jsou skvělí a mají i celou takovou rodinu a navíc jsem se s nimi za ten týden dost zžila, ale tak budem se vídat takže to není taková katastrofa....
AAA první host rodina... je to v pohodě, jsou hodní a jsou rádi, že mě tady mají. Děti už mají sice dospělé, ale tak za týden mi začíná škola, tak si snad už udělám nějaké ty FRIENDS :).

1.9. úterý- opět Rotary schůzka a můj report co jsem dělala minulý týden-opět jsem přežila mikrofon:D
Pak mě Susan vzala do obchodu ať si vyberu nějaké závěsy-což mě překvapilo a potěšilo- vybrala jsem si barevné pruhované takže mám tey´d veselé okýnko.

A PAK NEJVĚTŠÍ SOBICÍ PŘEKVÁPKO- došel mi od Hanky a Jirky pohled ze Španělska plus úúžasná sérka pohledů takže si hned vytapetuju pokoj :))) udělalo mi to obrovskou radost tady v té vzdálené zemi jménem Amerika.
DĚKUJI VELICE PŘEVELICE HAJÍ :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat