sobota 19. září 2009

South Kitsap High School Football


South Kitsap Football with Mariam



18.9. pátek- Ráno jsem přišla do školy a nějaká změna rozvrhu kvůli něčemu co se nazývá Assambly day.. no takže jsem to nějak zvládla a pak jsme všichni měli jít do tělocvičny... a tam se zpívala americká hymna, hymna školy, roztleskávačky poskakovaly , týmy se představovaly a prostě příprava na večer na velký zápas.. musí se jim nechat, že jsou vážně hrdí na svoji školu (aspoň něktěří:)) a hodně to prožívají...

Mariam mě vyzvedla v 6:15 a jeli jsme na zápas. Uvázaly jsme si na ruce stuhy v barvách našeho týmu, potkaly se s Lukášem (ten Slovák) a všichni tři jsme vyrazili hledat místa. Byla to super hra, protože jsem tam byla s kamarády a udělala jsem si nové. Mariam mě seznámila s pár dobrými( normálními:D) lidmi a ještě jsem se tam potkala i se spolužáky, se kterými se bavím v hodinách. Po zápasu jsme se ještě stavili na shake a jeli domů.
Jinak tento víkend budu mít volnější- za což jsem ráda, protože jsem se doteď nezastavila... takže poperu špinavé prádlo, uklidím pokoj, podívám se na Hříšný tanec, udělám úkoly ...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat