středa 2. září 2009

TAK TAK AMERIKA


31.8.&1.9. tak tak Amerika
 2.9. středa- ráno probuzení a call od Billa, že dnes máme nějaké pochůzky tak mě vyzvedne. Na oběd jsme šli opět na sushi-MŇAM. Pak něco se školou řekla jsem mu co vše potřebuji na uznání nostrifikace. Potom jsem mu pomohla vytáhnout loď (protože mají být poslední slunné dny- "jupí") a umýt a jako vždy s Billem to byla sranda:D dal mi nějaké další čokoládové sušenky a domů.

Se Scottem a Susan večeře a pak jsem se šla se Susan projít a seznámit se s pár sousedy. Seznámila jsem se s další holkou co semnou bude v ročníku a je moc moc milá tak s ní možná budu někdy jezdit do školy- když to Bill schválí. Večer jsme se dívali s host rodiči na The Notebook - můj oblíbený film.

Pěkný den do Česka a dobrou noc mě tady v Americe :-)

1 komentář:

  1. no to je počtení, jen to s maminkou lapáme. Hned ji volám do práce, aby si to našly- mají tam internet.

    OdpovědětVymazat