pondělí 7. září 2009

Seabeck Inbound Orientation and Baby shower party


Seabeck inbound orientation 4-6.9

4-6.9. pátek-neděle : Seabeck- první meeting s ostatními exchangy v našem distriktu. Byl to víc než skvělý víkend. Máme supr skupinu. Nejvíc jsem se skamarádila s Melody z Belgie, Sofií ze Švédska, Alis z Itálie... pak jsou supr kluci z Francie a ještě největší překvapení Juraj ze Slovenska takže jsem si po dvou týdnech angličtiny pokecala pořádně česky:D. A taky jsem zjistila, že se můžu plyně bavit s polákem a celkem si rozumíme i s Chorvatkou- ti jsou taky supr...prostě skvělí lidé :-). Hráli se nějaké hry a hodně byly přednášky o pravidlech, ale nejvíc zajímavé bylo poznat všechny ty lidi z jiných zemí nejvíc jiní jsou Asiaté, pořád se jen usmívají a mají dobrou náladu :D. Už se nemůžu dočkat na California trip s těmi všemi !!



6.9. Baby shower party


6.9. neděle-  moje první Baby shower party.. je to fakt sranda mělo by se to zavést i v ČR. Donesly se dárky pro miminko, hrály se různé hry- vyhrála jsem bingo a dostala dárek:D , vyrábělo se fotoalbum...byla to zábava.

Žádné komentáře:

Okomentovat