čtvrtek 3. září 2009

Nové tenisky :-)

3.9. čtvrtek- ráno jsem mohla spát jak dlouho chci, ale v deset mě probudili nějaké hlasy tak jsem vstala. Byla to maminka od Scotta, tak jsem se seznámila s "host babi" celkem milí paní. Pak snídaně...zbalení na Seabeck (první meeting se všemi exchangy v našem distriktu juhuu), oběd, film(půjčený od Barb) a pak mě vyzvedl Bill a Barb a šli jsme koupit nějaké ty tenisky do tělocviku a do tančení. TEDA TY OBCHODY NEUVĚŘITELNÉ!!!!! Ale držela jsem se fakt že jo :-). Hrozně se mi líbila jedna mikino-bunda, ale odolala jsem... a pak představte si po večeři,která byla taky výborná-dala jsem si pikantní těstoviny a krevtkami- Barb vytáhla tašku se slovy "Welcome to America" a v tom ta úúžasná mikina. NO RADOST NEJVĚTŠÍ. Ona není ani moje host mamka jen manželka od mého officera, ale je fakt skvělá, jsem ráda, že tu mám někoho jako je Bill a Barb. Takže mám tenisky i šortky a k tomu ještě překvapení. Výhodný to balíček :D:D.

Tak jdu spát , protože zítra Seabeck = vstávání. Dobrou

3 komentáře:

  1. Já tě chci vidět v té mikince... fotku prosím!!! Bari...jednou se sbalíme, sednem do letadla a poletíme na nákupy do USA :D

    OdpovědětVymazat
  2. Baro ne ze tady budes pet ody na americke obchody s hadrama a my tady budem slintat na klavesnici!!! :-) (sobice)

    OdpovědětVymazat
  3. TY OBCHODY JSOU UUZASNY A CENY NEUVERITELNY PRRR CESKO:D

    OdpovědětVymazat