čtvrtek 15. října 2009

OCEÁN, Indiánská rezervace, North jetty a to vše se Susan :-)

OCEÁN, Indiánská rezervace, North jetty se Susan">

8.10. Ve čtvrtek jsem nešla do školy (yipíí :D), ale jela jsem se Susan k oceánu (yipíí 2 :D). Pracuje tři hodiny cesty v Indiánské rezervaci se svým bratrem. Mají projekt ohledně předcházení pohrom, protože do rezervace je jen jedna silnice, takže když se něco stane jsou naprosto odříznutí od světa.
Byl to skvělý den. Ráno bylo náádherné počasí a já jsem se šla podívat na pláž.Procházela jsem se a četla si, zatímco Susan a Bill (její bratr) pracovali. PACIFIK je úžasný- NIKDE NEKONČÍCÍ, vyvolává pocit naprosté bezbranosti :-)... hlavně jsem tam byla úplně sama, takže to bylo doopravdy efektivní! Jinak z rezervace toho není zas tolik co vidět. Indiáni nějak nedbají na to "kolem"- neopravené domy a žití na hromádce, ale v krásné přírodě. Jejich největší bohatství jsou ryby- LOSOS a tím se živí většina rezervace.
Jak dokončili projekt jeli jsme na oběd společně s Billem a jeho ženou Bergit, která je z Ruska. Potom jsme vyrazili do Ocean Shores a už jen já a Susan. Po cestě jsme toho spoustu viděli, všude letní domky jak v Hřísném tanci nebo Zápisníku jedné lásky. Moc se mi tam líbilo, vyvolává to pohodovou letní náladu. Hlavně městečko Seabrook je jak městečko pro panenky :-). Nejvíc z celého výletu se mi, ale líbilo NORTH JETTY - obrovské kameny, které zabraňují vylití se oceánu na pevninu. Do toho nad námi létali pelikáni a v dálce v oceánu se plácali lachtani. Tohle místo mě nadchlo! Po cestě zpátky jsme se stavili ještě na večeři- dala jsem si mou oblíbenou Clamb Chowder (hustá bílá polévka z mušlí a brambor). Po večeři jsme nasedli do aouta, pustili v autu Oldies songy a frčeli domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat