pondělí 5. října 2009

Večeře u Debbie & Bremerton "artwalking" se Susan





Večeře u Debbie & Bremerton "artwalking" se Susan

Středa 30.9. Středeční večer jsme se Scottem  a Susan strávili na večeři u tatínka od Susan, protože jeho žena je podle Susan nejlepší kuchařka v jejím životě a musí se nechat, že to bylo vynikající. Nejlepší mušle jaké jsem kdy měla a losos, který nechutnal vůbec jako ryba, ale něco mnohem víc- mami ten by chutnal i tobě FAKT JO :D! Taky tam byl Josh s čerstvě narozeným mimim - rozkošné.

Čtvrtek 1.10. -Uff už říjen mazec jsem tu přes měsíc!!!TRAMTARATÁÁÁ
Abych vám mohla popsat co se dělo po škole musím se vrátit do bývalého týdne... ehm ehm o pár dní dříve- minulý týden mi Ashley (kámoška z těláku) řekla, že pracuje s Jenoelle, která mě chce moc poznat, protože byla v Česku nebo co- tak jsem jí dala číslo... A PŘEDSTAVTE SI CO! Další den mi volá Jenoelle, která byla před dvěma lety v Jindřichově Hradci na exchange s Rotary! Žije v Bremertonu což je 15 minut od Port Orchard a domluvili jsme se na čtvrtek po škole- JSME ZPĚT VE ČTVRTKU :D Takže mě vyzvedla a jeli jsme na kafe. Je úžasně milá a už máme naplánované další akce spolu. Jsem z toho doopravdy nadšená....vážně štěstí, že jsme se našli takovou náhodou :-).

Pátek 2.10. - Konečně pátek! Se Susan jsme se rozhodly udělat něco impulsivního, tak jsme nasedly na trajekt do Bremertonu a brrm brrm jely... Byl to perfektní výlet- naše dvě hodiny bylo nádherné počasí a zrovna bylo v Bremertonu Artwalking takže byly otevřené galerie večer a zadarmo. Do toho jsme obešly nějaké obchůdky, které mě nadchly- VINTAGE . S modely ze starých dob, šílenými brýlemi, parukami a hudbou od Beatles a Elvise- S T Y L O V É. Do toho tam mají i pěkný malý parčík, kde jsme se taky prošly a jeli domů za tmy, ale naprosto nadšené.


Žádné komentáře:

Okomentovat