neděle 18. října 2009

Mt. Ellinor 12 mílí = 19, 312128 kilometrů :-)

Mt. Ellinor 12 mílí = 19, 312128 kilometrů :-)">

10.10. Na pořadu dne HIKING... Takže ehm jeden chlapík z Rotary Bruce Bennet věděl, že chci jít na nějaký výšlap, tak mi jeden den zavolal a vyrazili jsme na Mt. Ellinor. Původně jsme si mysleli, že to bude 6 mílí dohromady, ale bylo to šest tam a šest zpátky a k tomu ještě ty poslední tři k vrcholu lehce horolezení no žádná vyšlapaná cestička prostě :D. ALE PŘEŽILA JSEM MŮŽETE SE RADOVAT :D. I když jsem tedy chvílemi myslela, že mě klepne. Překonala jsem sama sebe co více dodat. Každopádně to stálo za to. Konečně jsem pochopila jak někdo může milovat hiking ( btw. Hanka :D ). Po cestě se nám odkrývaly krásné výhledy a mám dokonce dost dobrý zážitek. Potkali jsme jednoho pána s dvěma kluky a štěnětem retrívra a ti ať nastavím ruku, že něco uvidím. A to jsem teda viděla! Dali mi do ruky oříšky a normálně ptáčci nad námi se sletěli a jeden si mi sedl na ruku a zobal :D. No byla jsem jak Sněhurka ..už jen ti trpaslíci. Také jsme po cestě potkali horské kozy- maminku s miminkem chlupaté a bílé. A pak konečně po nekončících zákrutech jsme byli nahoře!!!! A bylo to úžasné . Nádherný výhled a pocit, že jsem to dokázala a přežila (to hlavně :D). Na cestě zppátky už byly nožičky doopravdy slabé a jak se začlo ztmívat tak jsme je3tě víc zrychlili, protože potkat ty jejich medvědy a pumy nebo co asi není zrovna příjemné :D.

I SURVIVED :D

2 komentáře:

  1. Bravoooo! uz je to pres tyden a ja tomu pres tolik fotek stale nemuzu uverit, hehehe. Jen tak dal! HNK

    OdpovědětVymazat
  2. dekuji dekuji pekne a nejsi sama kdo tomu nemuze uverit ja taky ne:D

    OdpovědětVymazat