pondělí 5. října 2009

Pumpkin Patch with Sofia

Pumpkin Patch with Sofia">

Sobota 3.10. mě ráno vyzvedl Bill a jeli jsme k nim domů. Samozřejmě jsme sledovali zápas Huskies (fotbal Billovy college:)). Večer přišli na večeři Andrea a Denny. Jsou vážně můj nej nej nejoblibenější pár z Rotary byla to skvělá večeře.

Neděle 4.10. Bill pozval Sofii (exchanga ze Švédska, která je v Tacomě), aby s námi byla v neděli. Byl náádherný den a jeli jsme na Pumpkin Patch - Dýňová farma. Zní to možná směšně, ale byla to sranda- my jsme si ji teda udělali a já jsem byla hlavne šťastná, že jsem se Sofií. Prokecali jsme celý den a po návratu k Billovi jsme se ještě zašla se Sophií podívat za Andreou a Dennym, protože nebydlí daleko, je to celkem dobrá procházka a hlavně mají nádherný dům a ten nejlepší výhled na Seattle.

Prostě parááádníí vííkend :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat