čtvrtek 25. března 2010

BUSY BUSY BUSY GIRL

Fíííha ty dny utíkají tak hrozně rychle, že vůbec nestíhám aktualizovat!:-) Tak sedm měsíců zamnou a poslední tři přede mnou... no nemohu tomu věřit!
Jinak nový trimestr je supr trupr jednu hodinu mám i s mými "nej" tady- Emilie a Amanda a pak s Em keramiiikuuu takže paráda!
Minulý pátek jsem byla s Em, a protože bylo nádherné počasí, tak jsem se šly projít, pak povídaly a pátek byl za námi... v sobotu jsem pak jela s Barb (hostmum) do Bellevue nakupovat a to jsme si pořádně užily a trochu se vyřádily haha :-P.
A v neděli jsme jeli fandit Kelley (hostsis), protože běhala half-maraton se svým přítelem Johnem.
V úterý jsem vytáhla Billa na procházku a málem ho to zabilo, ALE přežil, takže všechno dobré :D.
Ve středu jsem jela s Andreou do lesa, který je jen pět minut autem a mají tam supr stezky akorát je známý pro medvědy a kojoty, ale žádné jsme nepotkaly. A navečer jsme měli Rotary večeři, což bylo dobré jídlo a "moji" rotariáni, takže sranda:D.

Tohle jenom abyste věděli co a jak.. trochu aktualizace :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat