úterý 2. března 2010

Seattle w/Dan and Sofia

Seattle with Dan and Sofia">


27.2.
V sobotu mě vzal Dan Philips z Rotary do Seattlu a řekl mi ať si s sebou vezmu nějakého exchange kamaráda. A tak jsme vyzvedli Sofii (Švédsko) v Tacomě a jeli směr Seattle :-). Dan je super chlapík, který má pořád spoustu historek, takže jsme se nenudili :D. Autem jsme projeli 17 částí Seattlu, o kterých nám vše řekl. Zastavili jsme se podívat na kampus University of Washington, pak do Dick´s na hambáče- tyhle jsou ale fakt super a njelepší hranolky na světě :D, poté do Seattle Center a do Imaxu aaaa pak do EMP- Experience Music Project, kam jsem chtěla už dlouho a konečně! Aby jste rozumněli tohle je muzeum Rock and Rollu, takže když jste v Seattlu tohle byste neměli minout. A bylo to supeeeeeeeer.. kytary Jimiho Hendrixe a jiných a hlavně úžasná galerie s fotkami... no líbilo se mi to moc. Na večeři jsme pak šli do restaurace, kde jsem měla poprvé v životě ústřice a chutnaly mi chutnaly :-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat