sobota 13. března 2010

Přemožena virem a alergiemi & třetí host rodina

Takže březen je tady a s ním i mé suprtrupr alergie..pak jsem chytla ještě nějaký virus, takže dutiny, kašlání, smrkání...no bylo to dramatické :D. Dnes je mi první den lépe, takže celkem oslavuji- erdomed a coldrex nezklamali :D. Jinak jsem měla zároveň poslední týden druhého trimestru ve škole, takže závěrečné testy a projekty, protože jsem v posledním ročníku.. no s tím smrkáním to moc sranda nebyla, ale přežila jsem:D:D. Do toho jsem se také balila, protože dnes bylo stěhování do mé třetí a zároveň poslední host rodiny- Barb a Bill Evans. TOLIK VĚCÍ!!!! TOLIK!!! ALE TOLIK!!! :D No málem mě to položilo (a Billa pak ty kufry :D).. budu s tím muset něco udělat, nějak to protřídit nebo něco :D:D. Tak to jen taková vsuvka, abyste věděli, že jsem pořád naživu :))).

PS: Pavel si ostříhal vlasy- aspoň to tvrdí >>> fotku-důkaz ještě nedodal :D:D:D:D:D:D.

Žádné komentáře:

Okomentovat