úterý 25. května 2010

Avec Melody Lecocq



S Mel na jachtě
">

20.-24.5.2010
Minulý víkend mě přijela navštívit moje milovaná exchangka Melody z Belgie. V pátek jsme ji jeli vyzvednout do Port Angeles a pak už to jelo:D. V sobotu ráno nás vyzvedl Pete a Cathy Holt a vzali nás na jejich jachtě do Seattlu, kde jsme zůstali až do neděle. No a to teda bylo něco panečku!!! Fakt jak z filmu... nádherná loď a úžasní lidé.. a k tomu ještě v Seattlu co víc si přát?:-) Cathy nám uvařila mušle, které byly naprosto NAPROSTO vynikající a já se tak nacpala, že jsem myslela, že prasknu a už nikdy nevstanu (ale za dvě hoďky už jsem zvládla Starbucks :D:D). Každopádně jsem Melody ukázala "můj" milovaný Seattle a měly jsme se báááječně.. s ní se nikdy nepřestanu smát, měly jsme takové záchvaty smíchu, že mě poté co odjela bolely břišní svaly (důkaz jak hodně tady cvičím a makám :D:D)!

PS:Už mám jen čtyři týdny v US.. kdo by tomu mohl věřit co? Já teda ne... ale přežila jsem už devět měsíců.. páááni jsem na sebe ale hrdá :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat