středa 19. května 2010

Sluníčko, sluníčko... :-))



Sluníčko ve státě Washington :)
">

14.5.
V pátek nás naprosto ŠOKOVALO slunné počasí :-P. Samozřejmě jsme to s Em využily a byly spolu celý pátek až do sobotního rána. Opalovaly jsme se s nanuky, šly se projít, vyrobily uvítací plakáty pro její rodinku (přijeli v sobotu) a pro Melody (přijede mě navštívit v pátek :-)) a prostě se měly supr trupr.

15.5.
V sobotu mě a Marian vzal Bill na jeho lodi k Blake Islandu a pak do Poulsbou, což je norské městečko a byl tam zrovna Viking Festival. No bylo tam narváno to si umíte představit.. ale zašli jsme do jejich slavné pekárny a nacpali se :D.


Norweigan day in Ballard">
16.5.
V neděli jsem jela s Barb na nějaké menší nákupy a pak za Em abych poznala její rodinu, která je moc moc milá a dokonce jsem dostala norskou čokoládu heč!
A s nimi jsem taky v pondělí po škole vyrazila (17.6.) do Seattlu, protože to byl národní den v Norsku a v Ballardu (norská část Seattlu) byla velká přehlídka.

Žádné komentáře:

Okomentovat