neděle 9. května 2010

Perfect weekend :)

Týýýjo neumíte si představit jak jsem vytížená.. no pořád něco dělám, po škole, o víkendech, pořád... :D. Takže jestli mé zápisky budou znít pomateně je to kvůli tomu, že jsem velice velice vyčerpaná.. to víte zábava je náročná :D:D.

Amazing life in Seattle">

5.5.2010
Ve středu jsem se po sedmi letech viděla s Benem Daiglem, který u nás byl na exchange. Byl na týden v Seattlu navštívit kamarády, tak jsem za ním jedno odpoledne dojela, pokecali jsme, zašli na večeři, na kafe, já mu ukázala downtown a bylo to fakt super. Měla jsem pocit jako kdybychom se viděli včera :-). P.S.Všechny v Kroměříži moc zdraví :D.

5.6.2010
Po škole jsem šla do klubu Francouzštiny a pak k večeru na trénink do tančení, takže zas celý den "zabitý" :-P. (to jen pro představu jak tady vyúadá můj "běžný" den :D)

6.6.2010
No a v pátek to přišlo!! Od Andrei a Dennyho jsem dostala k narozeninám, že půjdem do Teatro Zinzanni a že si můžu vzít i kamarádku.. A TO BYLA FAKT BOMBA!! Byla to tří a půl hodinová show dohromady s večeří, kterou vaří jedem z nejlepších šéfkuchařů v Seattlu. Je to uvnitř stanu, který je sto let starý a je jich jenom osm na celém světě. Vystupovali nám akrobati, kteří například účinkovali i v Circus Soleil, iluzionista, který byl fakt úplně brutální, etc.. etc.. no bylo to nepředstavitelné a vážně je to těžké popsat. Cítila jsem se jak v nějaké temné poohádce nebo ve filmu od Tima Burtona. Myslím, že pro mě jeden z nejlepích zážitků za tenhle rok!

7.6.2010
Emílie u mě přespala a ráno jsme si vyrazily udělat dámskou jízdu do Seattlu a nakupovat :-P... to víte když jsem dostala k narozeninám od Rotary dárkovou kartu do Macy´s, tak jsem to musela využít... a taky využila aaaaaaaaaaah :D. Moc moc jsme si to užily, kdo zná pochopí, kdo nezná nepochopí :D.
A pak nás Bill vyzvedl na lodi v Seattlovském přístavu a frčeli jsme zpátky domů do
P.O. .
P.S. Už tři dny máme naprosto náádherné počasí, kdy můžeme vidět všechny hory a Mt.Rainer, což je naprosto náádhernéé.. no uvidíme jak dlouho nám to vydrží :-).

8.6.2010
V neděli jsme měli rodinou snídani a pak mě vyzvedli Hutchinsonovi, abychom mohli dooslavit moje narozeniny :D:D. Vyrazili jsme do Seattlu, kde jsme šli na podzemní prohlídku, protože Seattle zhořel a pak na tomhle starém zhořeném městě byl vybudován dnešní nablýskaný Seattle. A po tomhle jsme vyrazili na to nejlepší a to na fondue do Melting Pot.. teda to bylo něco!! Poprvé jsem vyzkoušela humra- to jen tak pro zajímavost.. :))). Začli jsme sýrovými, pak masové a nakonec to nejlepší čokoládové fondue... MŇAM !!! No mysleli jsme, že už se nikdy nepohnem :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat