pondělí 14. června 2010

LAST DAYS MAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!

La Push, Forks & Hoh Rainforest">

13.6.
Protože jsem velmi vytížená mé poslední dny v US, napíši jen velmi stručně ať víte co se děje! V neděli mě Shawn Hutchinson vzala do Forks, La Push a deštného pralesu. Plánovaly jsme to už delší dobu a tak konečně! Počasí nám vyšlo naprosto pohádkově, La Push je náádherná pláž s útesy, které doslova vyráží dech! Forks pro fanouška Stmívání jako jsem já prostě žůžo dobrodrůžo a deštný prales s Hoh river byl nepřekonatelný taky... PERFECT DAY!!

14.6.
Dnes (pondělí) jsem vyrazila navštívit moji kamarádku exchangu Laerke v Port Townsend, což je to nejroztomilejší městečko ve státě Washington. Krásné domy, malé obchůdky a restaurace, nádherné pláže... Laerke mi samozřejmě ukázala to nejlepší.. prostě jsme se měly famfárově :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat