čtvrtek 17. června 2010

Paul Harris Fellow

By the end in the USA">

15.6.2010
V úterý byl můj poslední Rotary meeting... :-(... vyznamenali mě jako Paul Harris Fellow, což jsem naprosto nečekala a vážně mě to dojalo.. kdo ví co to znamená, tak ví a kdo neví, neví... Poté mi dali českou vlajku, na kterou každý rotarián něco napsal.. no to mě taky naprosto dostalo.. A pak jsem měla prezentaci o Česku a o mém roku v Americe. Celkem "wow" meeting.

Poté jsem vyrazila s Em do Seattlu.. možná naposledy :-(..teda řeknu vám, že to není vůbec sranda, se loučit se všemi a se vším po roce!
Každopádně jsme měly perfektní den.. zašly jsme si do Columbia tower na Starbucks, protože je to druhé nejvyšší Starbucks na světě (první je Čína) a výhled byl fakt parádní! Pak jsme se jen tak potloukaly po Seattlu a večer nás Bill vzal na večeři do restaurace Pink Door.

Žádné komentáře:

Okomentovat