neděle 20. června 2010

Už se blížím k cílové čáře vážení....

Goodbye with the USA">

17.6.
Ve čtvrtek mě Don Cox vzal na jeho plachetnici, a protože jsem si mohla někoho přivzít, vzala jsem Marian. Sice jsme neměli slunečno, ale i tak to byl super zážitek. A já plachtila Puget Soundem :-P.

18.6.
Happy Birthday Emilie! :-) Em sice bude mít narozeniny až příští týden, ale "americká" oslava byla už včera. Taky bylo super, že jsem se tam potkala se spoustou lidí ze školy, tak jsem se mohla poloučit atd....

19.6.
Rozlučková párty s mými TOP Rotariánskými přáteli... přišlo tolik lidí, že jsem i JÁ byla překvapená :D. Každopádně to bylo parádní, protáhlo se to víc než jsme si mysleli a poloučili jsme se pořádně!

Zítra loučení s Em no to budou slzy, slzy, slzy... :-(((.. ona mi bude taaaak chybět...

A v pondělí loučení s Marian, což bude to stejné... :((.. achich ouvej...

A pak nad ránem na letiště... WHERE DID THE TIME GO ???

Žádné komentáře:

Okomentovat