úterý 16. února 2010

Comox Valley, Vancouver Island, B.C. TRIP :)

February 11 - 15

Comox Valley, Vancouver Island, B.C. TRIP">


11.2. Ve středu jsem musela vstávat ve čtyři ráno, což je pro mě normálně zabijácká hodina, ale protože jsem byla celá natěšená vidět ostatní exchange, tak jsem to přežila. V pět jsme měly sraz s Becky Fontaine u sjezdu z dálnice, kam mě zavezla host mamka a pak už jsem já a Becky frčely do Port Angeles na trajekt do Victorie a potkat se se studenty z US strany. Tam také začalo první velké objímání a vítání. Ve Victorii na nás už čekal autobus, kam jsme se úspěšně nalodili a vyrazili směr Comox Valley. Po cestě jsme vyzvedávali studenty v Kanadě, a taky moji milovanou Melody z Belgie a Alice z Itálie no a pak už to jelo :D:D. Večer jsme měli večeři v Courtenay se čtyřmi Rotary kluby, které nás během výletu hostily. Měly pro nás připravené vlajky, se kterými jsme po pořadí nastoupili v našich Rotary sakách. Po večeři jsme se s našimi "Kanadskými" rodinami rozjeli do domovů a já jsem bydlela se Sofií ze Švédska.

12.2. Ve čtvrtek jsme opět museli vstávat brzo ráno, protože jsme měli v šest sraz na trajekt do Powell River. Tam jsme měli nabitý program. Nejdříve jsme šli na bowling, pak CURLING, což byla sranda a můj tým vyhrál (asi proto, že to není až tak náročné- aspoň ne pro amatéry :D) a taky jsme se tam já a Melody skamarádily s Terrym, což je Rotarián, který si pak k nám i večer přisedl na večeři a pozval nás, že můžem kdykoliv přijet na návštěvu. Po tomhle kanadsko-skotském zážitku jsme vyrazili do místní střední školy, kde je Interact (Rotary pro mládež) a každé malé skupinky se ujal jeden člověk. Já a Alice jsme byly přiřazené k Chloei, která je uplně super a padly jsme si skvěle do noty. Ukázala nám školu, zašly jsme s ní na hodinu vědy a pak na oběd. Poté jsme šli buď na plavání nebo na bruslení. Já jsem šla na plavání, protože tam byla zahrnutá horká výřivka, no neber to :D. Po tomhle nabitém dni jsme měli další Rotary večeři, která byla úplně super, protože se náš stůl skládal z Alice, Melody, mě, Chloei a Terryho no měli jsme kopec srandy celý večer :D. Po vyměnění všech kontaktů nás (mě a Melody) Terry hodil na trajekt a tadáá za naší host rodinou.

13.2. V pátek jsme jeli lyžovat na Mt. Washington, ale neměli jsme štěstí na počasí, protože celý den hustě a mokře sněžilo a byla mlha, že jsme nic neviděli, ale i tak jsme si to skvěle užili. Rotary bylo úplně super, protože pro nás zařídilo pujčení všeho vybavení a pro začátečníky hodiny lyžování, což bylo super, protože někteří stáli poprvé v životě na lyžích. Po tomhle prosněženém dni jsme večer strávili s host rodinou. Naše rodina má syna, který má manželku Japonku a ta nám uvařila Okonomyaki a bylo to vynikající. U toho jsme se dívali na Opening Olympics Ceremony, která (jak víte vy, co jste se dívali) byla krásná a moc povedená.

14.2. Sobota byla trochu volnější. Ráno jsme měli program v Comox Big House, kde jsme si povídali s našimi Rotariány o cestování a pravidlech a všech tady těch "Rotary věcech" pro nás exchange. Tam jsme pak taky měli vynikající oběd, který zahrnoval nejlepší vegetariánské lasagne, které jsem kdy jedla :D. Poté jsme měli volné odpoledne, ve kterém jsme si šli prohlédnout město, na kafe, do obchůdků a pak na večeři k host rodině a připravit se večer na diskotéku :-P. Disco bylo super super super a asi nejvíc sranda za celý výlet, protože jsme se fakt vyřádili a strávili čas spolu jako celá skupina.

15.2. V neděli ráno nejsmutnější loučení se studenty v Kanadě :-(((((. Poté US studenti pokračovali do Victorie na trajekt, kde jsme měli dvě hodiny rozchod a nejkrásnější počasí za celý výlet. Victorie mě opět přesvědčila, že je to úžasné město. Prošli jsme se až do China Town, které je tam fakt super a byli jen v mikině, protože bylo teplo jak na jaře a kvetoucí stromy :-). Poté trajekt a PÁ PÁ KANADA .



Žádné komentáře:

Okomentovat