středa 24. února 2010

ROADTRIP TO IDAHO ACROSS WASHINGTON :-))

18.-21.2. 2010

Roadtrip to Idaho across state WA">

Hohohooo takže o víkendu jsme měli s hostmamkou a hostsestrou Marian velký roadtrip za mojí druhou hostsestrou Catherine. Původní plán byl Eastern Washington, kde Cathie studuje, ale pak byla změna plánu a to na Idaho a lyžování na Silver Mountain. Bylo to uplně úžasné, protože jsme jeli přes stát Washington a já mohla vidět všechny ty změny- u nás jsou hory a Puget Sound, pak tak v polovině cesty nááádherné hory, ale zas trochu jiné a pak v Eastern Washington PALOUSE, což je tam typické a znamená to ty jejich kopečkovité zlatavé pole, které se mi mco líbily :-). A pak Idaho a horyyyyy a jezeraaa a vůbec žádný "bramborákov" jak se tomu říká (dokonce stát WA produkuje víc brambor než Idaho:D). V sobotu a neděli jsme lyžovali na Silver Mountain a bylo to jak jarní lyžovačka- sluníčko a teplo. Výhled byl úúžasný a celkově to bylo super. V neděli na cestě domů jsme se zastavili ve Spokane na oběd. Spokane je druhé největší město státu Washington a sice jsem z něj viděla jen trošku, ale i tak se mi moc líbilo. Spoustu cihlových budov, pěkný park a sousoší běžců, protože ve Spokane každý rok končí nějaký velký běžecký maraton :-). A pak osm hodin cesty zpátky!

22.2. V pondělí zas návrat do reality a školy, kde jsem si stejně smskovala s Marian o tom, že chceme zas na hory :D. A pak večer tančení, které je teď supr trupr, protože začínáme novou sestavu a mám tam dvě dobré kamarádky. Jedna je Jen a to je naše instruktorka a tančí uplně paráádně a druhá je Christa, její kamarádka, která je perfektní v moderním baletu a jezdí pořád na soutěže a tak... každopádně tyhle dvě jsou fakt super :-)

22.2. 6 MĚSÍCŮ neuvěřitelné co?? :))

23.2. Dnes jsem byla po škole s Andreou v Gym a pak, protože byl pěkný den na procházce s Marian, kde jsme se pěkně zakecaly. Pak mi volal Bill, aby mi pověděl o tom jak pekl a pak mu spadl mixér, takže měl těsto po celé kuchyni no ohromně důležitá zpráva a taky, aby zjistil jestli se dívám na hokej Česko-Finsko, protože on samozřejmě ano :D:D... no Bill prostě:D

A Sobice Hanko děkuji za tvé "Olympijské" zprávy oceňuji!! :-)TA MARTINA JE PROSTĚ ÚÚŽASNÁÁÁÁÁÁ!!!!

3 komentáře:

  1. Baru,velice se mi libi Tve prispevky, obzvlaste pak ty casti s Billem :D

    OdpovědětVymazat
  2. diky lin:)) a bill je proste bill :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. hehe, Baro... ten tvuj posledni prispevek:"a bill je proste bill" mi evokoval jine rymujici se slovo, ale to samozrejme nebudu zverejnovat, hehe.mej se a davej pozor na ta i/y ;-) h

    OdpovědětVymazat