středa 3. února 2010

"Your skiing is like a music, like a mambo." :))

Takže máme tu ŮNOR, ale tady dole v Port Orchard vůůbec ne bílý :D.

V pondělí (2.2.2010) jsme měli velké vzrůšo ve škole (aspoň pro mě :D), uprostřed první hodiny (Honors Humanities) začal šíleně houkat alarm a hlášení, že všechny třídy musí být uzamčeny a rolety oken stáhnuty dolů- no velká akce. Já vubec nevěděla o co tady jde, tak jsem se zeptala kámošky a ona, že je zde nějaké nebezpečí... no tak super..:D. Pak asi za hodinu zahlásili, že jsme mimo nebezpečí a že v sousedství školy pobíhal nějaký šílenec se zbraní, ale už je za mřížemi... vidíte vidíte tady se projevuje Amerika v plné kráse:D. Tak to jen tak na spestření a pobavení - ale mami tati nebojte, jsem mimo nebezpečí :D.

Crystal mountain s Dee-Marie a Markem">


Ve středu (3.2.2010) jsem nešla do školy a Dee-Marie a Mark z Rotary mě vzali na Crystal mountain lyžovat. Nasedli jsme do ski-busu se skvělou partou lidí a vyjeli. Po dvou a půl hodinách jsme dorazili a vyrazili:D. Před obědem celkem hustě sněžilo a sluníčko nikde, ale zas byl super čerstvý sníh a já byla šťastná, že mám možnost si aspoň trochu zajezdit... Pak promrzlí jsme se uchýlili na oběd do horské chaty a po rozehřání jsme šli opět lyžovat a to už nesněžilo, takže to bylo paráádníí. A dostala jsem moooc pěkný kompliment od chlápka jménem Russel, který mi řekl: "Your skiing is like a music, like a mambo" :D:D.

Žádné komentáře:

Okomentovat