neděle 31. ledna 2010

BRAMBORÁKY A JÁ :D

Pam pam jam pam dam :))

Em,Marian a poté BRAMBORÁKY:D">

Od pátku do neděle u mě spala Emilie takže jsme měli skvělou dámskou jízdu :-P. V pátek jsme se šli prjít na pláž "pod domem" s výhledem na Seattle a pak jsme si udělali kopec popcornu a dívali se na film a samozřejmě povídali celou dobu :). V sobotu jsme si pěkně pospali a pak vyrazili i s Marian do Silverdaile na nákup šatů na Tolo dance- tanec, který bude příští sobotu u nás ve škole a pak do kina na film "When in Rome". A pak zbytek večera proplkali a dívali se na filmy. V neděli jsme se šli zase projít a ukázala jsem jí trochu víc z okolí mého "bydliště bez chodníků", ale nepršelo tak jsme toho museli využít:D. Jak jsme ji vezli s host mamkou domů tak nám přestalo fungovat auto, tak jsme ho odstavili na kraj silnice a čekali na host taťku, no dobrodružství největší:D. Po překonané krizi jsme jeli nakoupit jídlo a já se rozhodla, že uvařím českou večeři, tak jsem nakoupila ingredience na bramboráky a plna očekávání čekala na večerní hodiny:D. A představte si povedly se mi náááramně, ÚSPĚCH VELIKÝ a jak zpívá Nohavica "radosti zrobili dvě mexické vlny" :D. Sice neměly tak dokonalý tvar jak ty od maminky, ale chutnaly stejně a největší úspěch měly ty se sýrem a šunkou a umíte si mě představit byla jsem u té plotny rudá jak ten olej sálal, ale přežila jsem a jsem na sebe hrdá jak nikdy:D.

1 komentář: