čtvrtek 14. ledna 2010

ŽLUTÝ ŠKOLNÍ AUTOBUS TŮŮŮ TŮŮŮ

PRŠÍÍÍ PRŠÍÍÍ JEN SE LEJE :D:D:D to jenom abyste věděli, že to co se o státu Washington říká je pravda... začlo pršet před týdnem a ještě se to nezastavilo.. aaaale nevadíí to mi náladu nezkazí :D.

Jinak jsem měla velký kulturní zážitek- poprvé jízda ve ŽLUTÉM ŠKOLNÍM AUTOBUSU. No umíte si mě představit, ale zvládla jsem to a přežila, akorát mi tu vážne chybí chodníky a přechody:D. Prostě tenhle rok ze mě dělé silnou a nezávislou ženu:D:D:D. Vím ,jsem to dnes ale vtipálka že?:D

Zítra hned po škole jedu do Vancouveru za Megan Fletcher tak jsem uplně nadšená a zároveň zvědavá.. neviděli jsme se šest let NO MAZEC PROSTĚ :D. No nebojte pak vám vše poreferuji :-).

1 komentář:

  1. Tys posnidala nejakou vtipnou kasi, se mi zda - Ty vtipalko jedna... ;-) ZV

    OdpovědětVymazat