středa 27. ledna 2010

Trip to Seattle with Laerke&Anatole

Tááákže další týden zamnou...
V pátek jsem byla s Billem v YMCA(gym) a pak jsem k němu šla na večeři a pak jsme se dívali na film aaa byl večer :D.
V sobotu jsme strávila poklidněji s Marian, zašli jsme si do kina na film "Nine" a jen tak kecali A TAKY BYLO MÉ 5TI-MĚSÍČNÍ VÝROČÍ už jsem v druhé půlce no neuvěřitelné!

Trip to Seattle with Laerke&Anatole">

V neděli ráno mě host mamka zavezla na trajekt do Seattlu, kde na mě už čekal Charlie (Rotary chlápek) a Laerke z Dánska. A jako překvapení dorazil i Anatole z Francie a jeho counselor Greg, takže paráááda :-). V neděli sice pršelo, ale to nám náladu nezkazilo přece jenom je to WASH-ington :D. Prošli jsme nějaké obchody a pak nám Greg ukázal nějaké zajímavosti. Například Trola pod mostem, střed vesmíru a "Zeď žvýkaček"- no žůůůůůžo :D. Pak jsme vyzvedli Jayne z práce (Charlieho manželka) a vyrazili na večeři do moc dobré Italské restaurace. A pak se rozloučili z Anatolem, samozřejmě velice dramaticky :-). A jeli do hotelu vyspat se na další den v Seattlu.
V pondělí jsme vstali do krásného dne. Nasnídali jsme se- vafle a džus a vyrazili na SPACE NEEDLE jupííí konečně! Vyvezl nás supr trupr výtah s výhledem a pak jsme dorazili do "talíře". Výhled byl naprosto nááádherný, sice to nebyl jeden z dnů s tou nejlepší viditelností, ale i tak jsme viděli nějaké hory a města kolem Seattlu... bylo to fakt parádní dívat se na tohle město z vysoka :-). Po tomhle "Seattlovském zážitku" jsme se prošli do downtown a zašli na oběd na ty pravé hamburgery a byly fakt moc moc dobré a čokoládový shake :D. Potom abychom to vychodili jsme vyrazili na opačný konec města do Smith Tower, kde pracuje Charlieho známá, která nám zařídila, že jsme mohli vyjet nahoru a podívat se na město z druhé strany :-). A ještě k tomu je to super Art Deco budova a uvnitř je to moc moc pěkné! Pak jsme jen prošli Pioneer Squere a domů.

Ve středu mě po škole vyzvedla Andrea a před YMCA jsme zašli do Thai restaurace v Gig Harboru, poté gym a první hodina Zumby (aerobní tanec :)) a poté mě Andrea vzala s ní na manikůru a pedikůru, takže supr trupr "dámská jízda".


Žádné komentáře:

Okomentovat