neděle 10. ledna 2010

Tacoma Glass Museum a EM

Taaak celý školní týden byl převážně propršený a pochmurný, takže jsem ho trávila s kamarády ve Starbucks nebo s Andreou v YMCA. Ale pak konečně přišel pátek a s ním i pěkné počasí :-).

9.1.2010

Tacoma Glass Museum">

Sobota byla nabitá. Ráno mě vyzvedl jeden Rotary pár Linda a Dick Petersons a jeli jsme do Tacomy do Glass Musea. Byla jsem překvapená, jak je Tacoma super město- aspoň v té části, v které jsem byla. Nejdřív jsme šli do toho muzea, kde jsme viděli jak se vyrábí skleničky a je to teda celkem proces tyjo:D. A pak taky nějaké umělecké výrobky. Pak jsme se šli projít "přes most", na kterém jsou taky ozdoby ze skla a je to moc pěkné a můžete z něj vidět hodně z Tacomy a taky Court house, který je z červených cihel jak "baťovský" prostě. Potom jsme šli do Duke- restaurace s seafood mňamkama a měla jsem úúúžasnou Clam chowder s krabem a pak kraba se špenátem a česnekovým chlebem a skvělým výhledem na vodu a Tacomu :). Linda a Dick jsou hrozně moc milý a doufám, že s němi ještě něco podniknu. Po poslední zastávce do Starbucks mě zavezli domů, kde jsem si přehodila věci a host mamka mě zavezla k Emilii domů, kde jsem spala přes noc.
S Emilii">

Sice jsme měli naplánované, že se budem dívat na filmy, ale nakonec nám na to nějak nezbyl čas:D. Povídali jsme povídali a pak už bylo dvanáct hodin no...:D Ale bylo to super. Ráno jsem se ještě přes skype seznámila s její maminkou a dvěma kamarádkama a musím říct, že naprosto nerozumím norštině. A perlička nakonec!! Víte co je v Norsku klasická vánoční pohádka, kterou hrají každý rok v televizi??? Naše Tři ořísky pro Popelku!:D Málem jsem padla! Emílie si je dokonce dovezla s sebou sem na vánoce. Vidíte vidíte jak je Česká republika úspěšná ve světě :D.

1 komentář:

  1. Ty Tři oříšky nás tu všechny v bytě pobavily (teda Alejandra vynechávám, ten by se asi nechytal...) :-) Ale shodli jsme se, že se vůbec nedivíme, protože jsou prostě nejlepší!

    OdpovědětVymazat