pondělí 4. ledna 2010

Seattle máánie

Seattle máánie :-)">



2.1.2010
Tak ke konci zimních prázdnin jsem se rozhodla ještě něco podniknout tak jsme hupli (:D) s Marian na trajekt do Seattlu, jen se tak potulovat. Hned jak jsme dorazili, tak jsme šli přes Pike Place Market a koho nepotkáme! Exchange z Bulharska Marcela no sranda největší :D! Jak je ten stát Washington malý no ne? Po tomhle vzrušujícím setkání (:D) jsme pokračovali dál po nábřeží a koupili jsme si v malém stánku Piroshky- trochu Ruska a bylo to mňaaaaaaaaaam moc moc. Pak jsme šli do Starbucks a pak co? Rozhodli jsme se, že sednem na Monoreil- něco jako hodně krátké metro a nad zemí- a jeli jsme do Seattle center, kde je Space Needle. Na ten jsem opět nešla, ale aspoň jsem udělala nějaké fotky. Taaakže nic moc vzrušujícího možná pro vás čtenáře, každopádně pro mě je vždy velice ale velice vzrušující být ve městě a vidět a chodit po CHODNÍCÍCH !!! :D

3.10.2010
Neděli jsem strávila s Emilií kamarádkou z Norska. Ona je taky na exchange akorát přes nějaký jiný program a potkali jsme se na High school. Minulý trimestr jsme neměli žádnou hodinu ani oběd společný, ale teď ano tak jsme se víc poznali a rozhodli, že zajdem na oběd. Takže to jsme i v neděli uskutečnili a světe div se z původního plánovaného hodinového obědu se vyvinul celý den. Po obědu a Starbucks (:D) jsme se rozhodli ještě zajet k nám a plkali jsme celé odpoledne dokud nemusela jet domů na večeři... takže supr trup den :-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat