čtvrtek 21. ledna 2010

Vancouver BC, Squamish aaa Whistler & MEGAN

15.-18.1. 2010

Výlet do Kanady za Megan">

Táákže konečně já a mé velké dobrodružství do Vancouveru za Meg :-).
V pátek po škole mě vyzvedla Rhonda (hostmum) a vyrazili jsme do Seattlu na oběd a na autobus- událost největší :-)). Cesta trvala 3,5 hodiny, ale uteklo mi to rychle, protože jsem se po cestě skamarádila s jednou kanaďankou-američankou tak jsem měla s kým plkat. Prošacovali mě na hranici a pak už tadaaa jen hodina a Vancouveru. No byl to mazec vidět Meg po šesti letech, ale taky to bylo uplně parádní a přirozené. Jak mě vyzvedla, tak jsme vyrazili do North Vancouveru, kde bydlí a já byla samozřejmě už naprosto okouzlená osvětleným nočním městem. Kecali jsme po zbytek večera a já mezitím zjistila, že mi Meg naplánovala supr trupr program. V sobotu ráno jsme vstali a vyrazili do Squamishe poznat její rodinku. Byl naprosto nádherný den a ta cesta tam byla neuvěřitelná. Krásné hory a příroda fakt jsem byla ohromená. Po cestě jsme se zastavili ještě u vodopádu, udělat nějaké fotky a pak už přímo k cíli. Rodiče jsou moooc milí, tatík nám uvařil oběd a bylo super je poznat. Taky jsem byla ráda, že se můžu znovu vidět s Lindsay. Po obědě jsme vyrazili já, Megan, Lindsay a Heather (jejich kamarádka) do Whistleru podívat se na to celé to šílení kolem Olympiády. Po takhle stráveném odpoledni jsme se vrátili do Squamishe a šli na večeři do Sushi restaurace a bylo to to nejlepší Sushi jaké si jen umíte představit mňaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam. A pak návrat do Vancouveru, film a spát. A v neděli jsme vyrazili do víru velkoměsta :-). Z North Vancouveru jsme chytli SeaBus, což je autobus přes vodu a za osm minut byli v centru. Meg mi ukázala Gas Town, což je jedna z nejstarších čtvtí ve městě a mají cool parní hodiny :-PPP. Pak jsme prošli přes China Town a stavili se v knihovně, která vypadá jak Římské koloseum :), a pak do hlavního centra, což jsou ulice Grandville a Robson, kde jsou ty neeeejúžasnější obchůdky a všechno. Pak navečer jsme se vrátili do North V. kam za námi přijela Lindsay a zašli jsme ještě na večeri a rozloučit se. Pak jsme povídali do noci a kde nic tu nic pondělí ráno a autobus do Seattlu. Proč vždy to nejlepší utíká tak rychle??? Nechápu prostě :D. V Seattlu mě vyzvedla Host mamka s Marian a protože byl krásný den, tak jsme si jetě zašli na oběd do China Town a jen se trochu prjít Seattlem.... no aa teď zase škola :D. Ale na víkend mám zas mooc plánů..prostě bych potřebovala delší víkendy a častější prázdniny KUŠ :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat