neděle 7. února 2010

Tolo dance

5.2. Po škole mě vyzvedla kamarádka Sara a měly jsme menší dámskou jízdu, zašly jsme si na oběd, na kafe, trochu nakupovat a povídaly jsme. Bylo to super. Domů jsem se vrátila až večer a co tam na mě nečekalo! Balíček z Česka! Nadšení nejvěší, zářící oči a pak už Žena a Život a fidorka v ruce a jelo to:D.



Tolo dance
">

6.2. Sobota se odehrávala v duchu Tolo, což je tanec, který pořádá škola, takže velká událost. Odpoledne ke mě přijela Emílie a chystaly jsme se- vlasy, make-up, šaty však víte :-P. Na osm jsme měli rezervaci v Thajské restauraci Khoi´s, kam jsme šli já, Marian, Emilie a kamarádka Amanda. Jídlo bylo vynikající a měly jsme tu nejlepší číšnici na světě, pokecaly jsme si s ní o Sexu ve městě a o filmech, prostě bomba:D. Poté jsme vyrazazily do školy na ten slavný Tolo dance, kde jsme zapařily dvě hoďky na písničky, které tady teď frčí a musí se nechat, že jsme se fakt skvelě bavily. Po skončení jsme si ještě do Mekáče zajely na shake a pak domů :-). Takže resumé: úspěšný večer v pěkných šatech :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat