středa 28. dubna 2010

19náctka

19náct">

28.4.2010 TAK UŽ JE TO TAK UŽ JE MI DEVATENÁCT poslední "teen"... :)))

Po probuzení jsem měla narozeninový telefonát od maminky, babičky a dědy, což byl perfektní začátek narozeninového dne :-). Pak jsem měla překváko u snídaně, kde mě mimo Billa překvapili Hutchinsonovi s balonkama, velkou snídaní a dááárečkem :-))). Ve škole mě Emílie překvapila narozeninovým dortíkem ve tvaru růže a se svičkami :-PPPP.
Po škole mě vyzvedla Andrea, vzala do thajské restaurace a pak na manikuru a pedikuru a pak mě zavezla domů a tam mě čekala Páárty jako překvapení s "mými rotariány" :D no mazeeec... všichni moji oblíbenci tam byli.. dostala jsem dárečky, dort se svíčkami, zpívali pro mě a prostě to byla sranda největšíííí... aaaaaaaaaaaaaaaaaaah.. úžasné narozeniny... A v pátek ještě oslavování s mými děvčaty :-)). HAPPY HAPPY GIRL

Žádné komentáře:

Okomentovat