čtvrtek 15. dubna 2010

SAN FRANCISCO

San Francisco

Táákže konečně jsem se odhodlala a sedla k mému blogu haha :-).
Po úžasném koncertu Muse, následovaly Velikonoce, které jsme oslavili v rodinném kruhu. A pak konečně dlouho očekávaný trip do SF!!
Vylétali jsme v šest ráno v pondělí ze Seattlu, takže jsme tam měli celý den před sebou. Ubytovali jsme se v hotelu, který byl přímo v centru na Union Square, kde je každý obchod, co si jen umíte představit :D:D. Poté jsme vyrazili do největšího Chinatown v US, které mě naprosto okouzlilo a kde jsme prošli obchůdky a nakonec zakotvili ve skvělé malé restauraci "House of Nanking". Pak jsme se (pořádně nacpaní) odhodlali vyjít po Columbus Avenue a šli se podívat na St. Peter and Paul´s church, kde se vdávala Marilyn a Joe. A poté jsme vystoupili na Telegraf Hill, kde jsem poprvé zahlédla Golden Gate Bridge a Alcatraz. A poté na Coit Tower, nejvyšší bod SF, ze které byl žůůůžo výhled :-P. Pak jsme šli prozměnu z kopce a to na Pier 39, shlédnout slavné lachtany, nad kterými jsem se pořádně rozplývala aspoň čtvrt hodiny:D. Poté jsme prošli Embarcaderem až k Fishrmen Wraft, kde jsme zakotvili jako správní "Washingtoňané" ve Starbucks :D. Pak jsme chytili bus zpátky do hotelu a já s Barb jsme se šly podívat do pár obchodů před večeří.

V úterý, mi začlo být ráno lehce nevolno, ale něčím jsem se nadopovala a bylo mi dobře... Svezli jsme se v Cable Car do Fishermen Wraft, kde jsme si zašli na snídani a poté zpět na Pier 39 a na projížďku lodí pod GGB a kolem Alcatrazu... no byla to paráda děti, fakt to stálo za to! Když nějak vidět SF, tak takhle- vřele doporučuji! A pak to přislo.. ta nejpříkřejší ulice co si umíte představit:D.. každopádně jsme přežili a pak sešli dolů po Lombart street což je zase nejklikatější ulice :D. No je to sranda v tom San Franciscu! Pak zastávka na oběd v malém bistru a procházení ulicemi SF, kde jsme viděli například dům Mrs. Doubtfire a zakotvili na Union Street, která je plná cool obchůdků. Pak jsme se zmožení vrátili zpátky a na večeři do Italské restaurace.

A ve středu to přišlo... po probuzení teplota a nejhorší bolest v krku na světě.. no ehm přezevšechno jsme se drželi plánu a ve vypůjčeném autě vyrazili přes GGB do Napy, za přáteli od Billa a Barb, kteří nám chtěli ukázat nějaké vinice a kde jsme zůstali přes noc. Zvládla jsem dvě vinice, ale pak mi bylo fakt blbě, tak mě vzali do nemocnice.. tam se mi podívali do krku, změřili tlak a dali mi antibiotika. Poté jsem strávila celý den v posteli- no nemohla jsem polknout, mluvit, jíst nic..
Ve čtvrtek jsme pokračovali do Carmel, abychom se potkali s Kelley a Johnem, kteří tam byli na dovolené, ale já strávila opět celý den v posteli v komatu :D. V pátek mi bylo už lépe, takže jsem se šla podívat na pláž k Pacifiku a projeli jsme Carmel, abych aspoň něco viděla a je to doopravdy krásné místo. A pak návrat do SF!! Já to město prostě miluji... zajeli jsme se podívat na "Painted Ladies", které jsem chtěla vidět- viktoriánské domečky jak z pohádky a za němi výhled na mrakodrapy SF. A taky na Haight a Ashbury, což jsou slavné hippísácké ulice, plné života :-). Poté jsme se na poslední noc ubytovali v hotelu The Palace, kde je krásný Garden Court a šli na večeři do výýýbotné itaslké restaurace Fillmore and Jacksone.
V sobotu jsme se zbalili a vyrazili na letiště zpátky do WA.
I přestože mě zachvátila nemoc to bylo úžasné a užila jsem si to nejvííííc!

Žádné komentáře:

Okomentovat