neděle 25. dubna 2010

KM reunion ve Vancouveru BC

Vancouver BC s Hankou a Andrewem">

23.-25.4.2010
Tento víkend jsem trávila v Kanadě a to ve Vancouveru. Jela jsem navštívit Hanku Vybíralíkovou a Andrewa a taky se ještě vidět s Megan. No byla to paráda :-). V pátek jsem dojela na večer, takže jsme si šli jen půjčit film, objednali pizzu a kecali... ja se za pár minut přenesla přes můj americký akcent a pak to už vše šlapalo a brebendtilo jak po másle :D.
V sobotu jsme se vyspinkali a pak jsme s Hankou vyrazily do downtown na skytrainu. Tam jsme se prošly a potkaly s Megan.. zašly jsme si na mňam sushi, prošly do Gas town, na kafe a prostě jsme se měly skvěle. Odpoledne uteklo jako nic a my jsme se musely rozloučit s Meg a jet se potkat s Andrewem. Pak mě vzali do thajské restaurace, kde jsme si toho obědnali moc jídla, takže asi budou mít ještě týden thajské večery haha :D.. Po nacpání, mě provezli Vancouverem a ukázali nějaká moc pěkná místa jako například Kits beach. A pak přišel jeden z největších zážitků a to BUBBLE TEA :D. Bohužel naprosto nevím jak tenhle nápoj popsat, takže rozhodně to někdy vahledejte a zkuste :D.
AAA pak už přišla neděle.. zajeli jsme si do jednoho malebného sousedství na skvělou snídani a viděli super rybí trh, na kterém rybáři prodávali ryby přímo z jejich lodí. Pak jsme se ještě zastavili na hraničním městečku White Rock a zašli na kafe. A poté už přes hranici, setkání s Billem a zpátky domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat